MARIA MONEO ABADIA CELEBRA EL SEU CENTENARI A LA SEU D’URGELL
Maria Moneo Abadia celebra el seu centenari a la Llar de Sant Josep de la Seu d’Urgell, acompanyada per la família i la tinent d’alcalde d’Acció Social, Christina Moreno.
Maria Moneo Abadia ha celebrat aquest dilluns, 11 de maig, el seu centenari. Ho ha fet acompanyada per la família i per la tinent d’alcalde d’Acció Social de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, Christina Moreno, que s’ha desplaçat fins a la Llar de Sant Josep, per a la felicitació institucional.
Nascuda a Saragossa, la Maria, ha viscut tota la vida a Barcelona. En l’homenatge ha estat acompanyada pels seus nebots i fills de nebots.



