NOVA IMATGE DE L’ALTA RIBAGORÇA ENCARADA A POTENCIAR EL TURISME SOSTENIBLE I EXPERIENCIAL

L’Alta Ribagorça ja gaudeix des de fa uns dies d’una nova marca turística. Es tracta d’una de les accions dins de l’estratègia turística per aquest 2022 que està enfocada a la promoció del turisme sostenible i experiencial, amb la finalitat d’atreure visitants i dinamitzar l’activitat econòmica dels tres municipis.

L’Alta Ribagorça ja gaudeix des de fa uns dies d’una nova marca turística. Es tracta d’una de les accions dins de l’estratègia turística per aquest 2022 que està enfocada a la promoció del turisme sostenible i experiencial, amb la finalitat d’atreure visitants i dinamitzar l’activitat econòmica dels tres municipis.

Aquesta nova imatge es pot veure ja en diverses publicacions de divulgació del patrimoni turístic de la comarca, així com en campanyes concretes com la rotulació dels autobusos Alsa i dels trens de Ferrocarrils de la Generalitat.
La idea és aconseguir que es desestacionalitzi l’arribada de visitants a la comarca. Es vol potenciar els diferents patrimonis que hi ha a la zona i donar a conèixer el valor d’aquells que encara no són tan coneguts.

A banda, s’estan dissenyant nous productes per a tots els públics, en destaca un de gamificació, amb la finalitat de promoure la descoberta dels nuclis antics.

Parlen al Vídeo: MARIA JOSÉ ERTA, PRESIDENTA C.C. ALTA RIBAGORÇA