ORGANYÀ DIVULGA EL PATRIMONI CULTURAL, ESPORTIU I GASTRONÒMIC

La nova marca Organyà Turisme neix dins el pla estratègic de turisme del municipi per donar-ne a conèixer el patrimoni cultural, esportiu i gastronòmic.

Octubre 17, 2025 - 22:06
Octubre 17, 2025 - 22:40
 17

Organyà busca impulsar el turisme sostenible i de proximitat a través del patrimoni cultural, esportiu i gastronòmic. La iniciativa s’ha presentat en un acte a l’ajuntament per donar a conèixer el pla estratègic. El document defineix actuacions per enaltir atractius del municipi des de diferents àmbits. 

El projecte busca augmentar l’estada de visitants al poble, però també captar el turisme de pas. 

El pla també ha comptat amb la creació de la nova marca, Organyà Turisme, en la qual hi ha treballat dos dissenyadors gràfics.

La proposta també inclou la distribució d’estovalles i bosses entre la restauració i comerços. Així com la creació de mapes turístics i la senyalització de rutes.

Parlen al vídeo:

CELESTÍ VILÀ, ALCALDE D’ORGANYÀ

MIQUEL PARRAMON, PARRAMON CONSULTING

ANNA SOLANS, CREATIVA DISSENY