PUBLICADES LES BASES PER A L'ADJUDICACIÓ EN RÈGIM DE LLOGUER DE L'ESTUDI DE DURRO
Publicades les bases per poder accedir a un habitatge de primera residència en règim de lloguer i a preu assequible a la vila de Durro, a la Vall de Boí.
L'Ajuntament de la Vall de Boí ha publicat les bases reguladores per a l'adjudicació en règim de lloguer de l'Estudi de Durro. Un habitatge rehabilitat amb el suport de la Diputació de Lleida amb l'objectiu de posar-lo a disposició de la ciutadania com a habitatge de primera residència a preu assequible.
Aquesta actuació s'emmarca en l'aposta municipal per facilitar l'accés a l'habitatge i afavorir l'establiment de població al municipi, especialment de persones i famílies que tenen dificultats per trobar una vivenda adequada.
El cost del projecte ha estat de gairebé 30.000 € destinats a les obres de rehabilitació i millora de l'immoble situat a la primera planta de l'edifici conegut com a Estudi, a la vila de Durro. .
Les bases es poden consultar a l’ajuntament de la Vall de Boí.