SETMANA DE TALLERS SOBRE SALUT A L’ALUMNAT DE SECUNDÀRIA DE TREMP
Al llarg d’aquesta setmana, s’han fet uns tallers sobre salut a l’alumnat de secundària a l’Institut de Tremp i al Col·legi Maria Immaculada, i que formen part del projecte ’Cuida’.
Al llarg d’aquesta setmana, s’han fet uns tallers sobre salut a l’alumnat de secundària a l’Institut de Tremp i al Col·legi Maria Immaculada, i que formen part del projecte ’Cuida’. La cooperativa Gir Acció Educativa ha conduït la proposta.
Aquesta proposta que es treballa des de fa molts anys pretén fer partícips els joves de la seva realitat, donar-los eines per detectar problemàtiques i ajudar-los a conèixer els recursos que hi ha al seu abast.
Aquests tallers són possibles gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Tremp i dels centres d’ensenyament.
Parlen al vídeo:
JORDI CARNÉ, CO-FUNDADOR DE GIR ACCIÓ EDUCATIVA