SISCO FARRÀS PRESENTA EL SEU ESTUDI SOBRE LA PUBLICITAT DE CRUZ VERDE

L’historiador pallarès Sisco Farràs torna a captivar el públic i omple de gom a gom el Molí de l’Oli de la Pobla de Segur en la presentació del seu darrer llibre on estudia l’evolució publicitària de la marca comercial Cruz Verde.

L’historiador pallarès Sisco Farràs torna a captivar el públic i omple de gom a gom el Molí de l’Oli de la Pobla de Segur en la presentació del seu darrer llibre on estudia l’evolució publicitària de la marca comercial Cruz Verde. La publicació “Cruz Verde 1945-1963. Crònica sentimental d’un exterminador” fa un repàs, complementat amb molt material gràfic, de les diferents campanyes publicitàries, sobretot amb l’arribada a l’empresa del publicista Josep Artigues, que es van fer entre les dècades dels quaranta, cinquanta i principis dels seixanta.
Farràs posa èmfasi amb les campanyes trencadores que aquesta marca va fer durant la postguerra per atraure clients. Una publicitat original per la que la marca, propietat en aquell moment de la família García-Milà, va apostar fort i que ara, a través d’aquest llibre, Sisco Farràs situa i relaciona amb el seu context històric.
A banda, al Salón de les Botigues-museu de Salàs de Pallars, es pot visitar una exposició amb productes originals de la marca i una àmplia mostra de cartells de l’època.