TRET DE SORTIDA A L’ESBAIOLAT AMB EL 65% DE LES ENTRADES VENUDES
Comença la 18ª Edició del Festival de Teatre de les Valls d’Àneu, l’Esbaiola’t, amb una bona previsió de venda d’entrades i 70 funcions en quatre dies.
El Festival Esbaiola’t enceta programació amb el clown Dudu Arnalot i la seva actuació, ‘Forat’. La primera jornada també ha acollit l’obra de la jove companyia de Lleida, Inhabitants, ‘L’illa del tresor’, premi al Millor espectacle multidisciplinar de teatre FETEN 2025. Així, el Festival reafirma la seva aposta pel teatre familiar.
Tot i les bones xifres d’assistència al Festival, Atmetlló parla d’equilibri.
Els artistes participants reconeixen l’alta qualitat de l’oferta i en destaquen la combinació de paisatge i territori.
Aquesta és la segona edició que assumeix directament l’ajuntament d’Esterri d’Àneu, i la 18ª de la seva historia, en la qual s’incrementa la implicació del territori amb el festival.
Parlen al vídeo:
AMÀLIA ATMETLLÓ, DIRECTORA ARTÍSTICA DEL FESTIVAL ESBAIOLA’T
JORDI FONT, DIRECTOR DE LA CIA. JORDI FONT
ROGER MARTÍNEZ, PERSCUSSIONISTA DE LA CIA. JORDI FONT
ANNA FARRIOL, ACTRIU DE LA CIA. ENGRUNA TEATRE
IRIA COROMINAS, ACTRIU DE LA CIA. ENGRUNA TEATRE