UNA SETANTENA D’ALUMNAT DE CORDA D’ESCOLES DE MÚSICA ES TROBEN A LA SEU D’URGELL

La Seu d’Urgell ha acollit la quarta edició de la Trobada de Corda que ha comptat per primera vegada amb la participació del centre del Pallars

Març 16, 2026 - 22:07
 36

Una setantena d’alumnes de les especialitats de corda fregada s’han reunit a la Seu d’Urgell en la quarta edició de la Trobada de Corda. En la proposta hi participen les escoles de música de la Seu, Puigcerdà, Berga i, per primera vegada, Pallars. La jornada ha començat al matí amb tallers. 

La mostra oberta al públic s’ha traslladat a l’interior de la Sala Immaculada, per la possible previsió de pluja. L’espai s’ha omplert de gom a gom per escoltar un repertori que ha volgut divulgar el patrimoni musical de cada territori amb peces com la del Ball Cerdà. 

La primera trobada va tenir lloc el curs 2022-2023 a la Seu d’Urgell, amb els violins com a protagonistes. Des de llavors s’ha celebrat de manera rotativa a les diferents ciutats. 

Parlen al vídeo:

ZORIANA SOKHATSKA, PROFESSORA DE L’ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA DE LA SEU D’URGELL