UNA XERRADA SOBRE FP TANCA UNES JORNADES SOBRE DESENVOLUPAMENT AL PALLARS JUSSÀ
Finalitzen les jornades sobre desenvolupament al Pallars Jussà amb una xerrada sobre com la importància de la Formació Professional en la col·laboració públic privada.
Aquest dijous ha tingut lloc l'última de les tres “Jornades per l'Impuls a la Cooperació per al Desenvolupament Econòmic i l'Ocupació al Pallars Jussà”. La xerrada s'ha centrat en la qualificació professional i hi ha intervingut el president executiu de l'Agència FPCAT, José Luís Duran, que ha explicat el model de la Formació Professional a Catalunya i la importància que té la col·laboració públic privada
Durant la ponència s’ha exposat què recull la nova Llei de l'FP dual, a quins reptes s’ha d’afrontar i com, presumiblement, millorarà l'ocupabilitat en diferents sectors. La idea és que beneficiï a les persones usuàries i a les empreses i organismes col·laboradors.
La jornada ha acabat amb una taula d'experiències, on s’han exposat tres models diferents que comparteixen estratègies de cooperació entre el sector públic i el privat.