CERDANYA VOL POTENCIAR EL TURISME DE NEGOCIS

Març 19, 2026 - 21:40
 20

L’estació de Guils Fontanera ha sigut un dels llocs que han visitat els responsables de nou agències especialitzades en el turisme de negocis, un model que des de les administracions locals i des del sector empresarial de Cerdanya s’està potenciant amb un seguit d’accions que culminaran aquest 2026.

El turisme Mice, com s’anomena a aquest tipus de turisme adreçat a empreses, inclou activitats relacionades amb reunions professionals, convencions i fires. No es busca acollir grans esdeveniments si no estades de grup i trobades de petit format i que, al final, ajudin a tenir activitat econòmica tot l’any i sobretot en períodes de menys activitat.

A més, des del Consell Comarcal s’ha creat un catàleg de Turisme Mice amb 46 empreses i 16 espais singulars que aviat sortirà a la llum.

Les agències també han visitat les estacions de la Molina i Masella, hotels, restaurants o el Palau de Congressos d’Alp.

Parlen al vídeo:

MAR QUERA, CONSELLERA DE TURISME DEL CONSELL COMARCAL DE CERDANYA