EL 'CIRCDANYA' DE PRATS I SANSOR PROPOSA 8 ESPECTACLES, TALLERS I MÚSICA
Prats i Sansor es prepara per a la quarta edició del Festival de Circ Circdanya, que tindrà lloc des de divendres i fins diumenge en tres espais. El programa compta amb un total de vuit propostes, totes adreçades a un públic familiar.
Prats i Sansor es prepara per a la quarta edició del Festival de Circ Circdanya, que tindrà lloc aquest cap de setmana. De fet, el tret de sortida serà divendres a la tarda, amb l'espectacle de teles acrobàtiques del grup Piricircus. El programa compta amb un total de vuit propostes, totes adreçades a un públic familiar.
El senyor de les Baldufes, Minute, la llàntia meravellosa o Collage són alguns dels espectacles del festival, que també comptarà amb tallers de circ, xanques i equilibris i un dinar i sopar amenitzat per la Circquestra.
Les propostes es distribuiran en tres espais: darrere l'ajuntament, la pista esportiva de Prats i l'ermita de Sant Serni.
En passades edicions el festival va reunir més de 1500 persones, xifra que des de l'ajuntament confien repetir.
Els espectacles i tallers són gratuïts excepte dos, on cal pagar una entrada simbòlica d'un euro. La quantitat recollida anirà a la Fundació Afanoc per a infants amb càncer.
Després del Circdanya, aquest agost continuaran els espectacles de circ a Alp. La població acollirà la novena edició de Circ al Carrer, amb espectacles gratuïts tots els divendres a la tarda.
Parlen al vídeo: XAVI PICAS, ALCALDE DE PRATS I SANSOR