EL CONSELLER SÀMPER APOSTA PER “NO POSAR-HO TOT AL SERVEI DE LA NEU”
El conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper ha visitat la Cerdanya i posat de manifest la necessitat de desestacionalitzar el turisme i que l’economia no depengui bàsicament de la neu.
El conseller d’Empresa i Treball, Miquel Sàmper ha visitat aquest dissabte la Cerdanya, amb la voluntat de recalcar que cal desestacionalitzar el turisme al territori molt vinculat a la neu, i començar a treballar-hi ara encara que hi hagi neu i el canvi climàtic ho permet.
El conseller ha visitat diferents ajuntaments de la comarca com Ger, Guils i Puigcerdà i el Consell Comarcal on s’ha reunit amb els equips de govern de cada institució. També s’ha visitat dues empreses locals: Carlit i BDP Software.
D’altra banda, Sàmper ha explicat l’Estratègia de captació d’inversió estrangera a Catalunya per al període 2026-2030 presentada recentment pel Govern, que proposa captar 6.000 milions d’euros i generar 45.000 llocs de treball en cinc anys.
Parlen al vídeo:
MIQUEL SÀMPER, CONSELLER D’EMPRESA I TREBALL



