EL FESTIVAL ERRANT TANCA QUATRE DIES DE PROGRAMACIÓ A COLL DE NARGÓ
Les visites guiades a la mostra artística han estat un dels plats forts de la sisena edició del Festival Errant, que ha tancat quatre dies de programació, a Coll de Nargó.
El Festival Errant ha tancat, després de quatre dies de programació a Coll de Nargó, amb actuacions d’una trentena d’artistes de diverses disciplines. La recta final ha donat a conèixer les set instal·lacions artístiques, que els autors han creat durant l’esdeveniment, als mateixos carrers del poble.
Les propostes conviden a la reflexió sobre temes tan actuals com l’habitatge.
Altres propostes utilitzen objectes de l’entorn, oblidats, per a crear un conjunt.
D’altra banda, algunes obres s’integren en l’arquitectura del poble, a través de composicions vegetals.
El programa també ha inclòs concerts, tallers i actuacions. La proposta és organitzada per l’Institut d’Estudis Ilerdencs, de la Diputació de Lleida.
Parlen al vídeo:
JESÚS VILAMAJÓ, DIRECTOR DEL FESTIVAL ERRANT
ROC DOMINGO, ARTISTA PARTICIPANT AL FESTIVAL ERRANT AMB MARTA R. CHUST
XESCO MERCÉ, ARTISTA PARTICIPANT AL FESTIVAL ERRANT
MARIA MARVILA, ARTISTA PARTICIPANT AL FESTIVAL ERRANT