LA FIRA DE SANT ERMENGOL DESPERTA MÉS INTERÈS I REFORÇA LA PROGRAMACIÓ
La Fira de Sant Ermengol de la Seu d’Urgell programa una trentena d’activitats, entre el 16 i 18 d’octubre, i en reforça el vessant cultural i gastronòmic.
Les sol·licituds per participar en la Fira de Sant Ermengol han augmentat un 17% respecte de l’any passat. Enguany se n’ha rebut 489 i se n’ha atorgat 355, en les deu fires que formen part de la proposta. Del 16 al 18 d’octubre, la Seu d’Urgell, es converteix en la capital del formatge, amb una trentena d’activitats. La Fira de Formatges Artesans del Pirineu n’és un dels principals reclams.
La mostra comptarà amb 47 formatgeries artesanals participants i ampliarà l’horari les nits de divendres i dissabte. L’Aula de Tast programa nou sessions guiades, que es podran reservar a partir d’aquest dimarts.
Com a novetat, en aquesta edició s’incorpora la Fira Show, amb propostes divulgatives i gastronòmiques, com cinema, una taula rodona amb dones formatgeres i tallers. La primera activitat serà el dimarts, dia 13, amb una demostració de cuina.
La programació també consolida la Fira Xica i aposta per dedicar l’estand de Turisme a la candidatura de Patrimoni Mundial de la UNESCO. D’altra banda, l’espai musical es potencia amb vuit propostes, entre les quals una sessió de la ‘Gira 105’, dissabte a la mitjanit, per celebrar el 25è aniversari de Cadena Pirenaica.
Parlen al vídeo:
JOAN BARRERA, ALCALDE DE LA SEU D’URGELL
GEMMA TÓ, REGIDORA DE FIRES I MERCATS DE LA SEU D’URGELL


