LA MARCA GUST DE LLEIDA BUSCA SUMAR ALIATS A L’ALT URGELL I LA CERDANYA
La marca Gust de Lleida s’ha donat a conèixer per fomentar la participació de productors, elaboradors i altres professionals de la gastronomia de l’Alt Urgell i la Cerdanya.
Productors, elaboradors i professionals de la restauració, el comerç i l’hostaleria de l’Alt Urgell i la Cerdanya han conegut la marca Gust de Lleida. L’acte, celebrat a la Seu d’Urgell, ha volgut fomentar la participació dels professionals que treballen amb producte de proximitat a la iniciativa, impulsada per la Diputació de Lleida.
La proposta posa en valor la tradició agroalimentària amb l’objectiu de reforçar el sector i generar oportunitats de desenvolupament local.
La jornada també ha donat a conèixer els avantatges d’adherir-se a la marca com ara accions conjuntes de promoció o la presència en fires i esdeveniments. A més, la trobada ha servit per recollir necessitats i propostes dels diferents agents implicats.
Parlen al vídeo:
DAVID SANAHUJA, TÈCNIC DE PROMOCIÓ ECONÒMICA DE LA DIPUTACIÓ DE LLEIDA
Quina és la teva reacció?
Like
0
No m'agrada
0
Love
0
Funny
0
Wow
0
Sad
0
Angry
0




Comentaris (0)