VILALLER ARRANJA DIFERENTS PISTES FORESTALS DEL MUNICIPI

La pista forestal del Pinaret, la primera que Vilaller arranjarà en una actuació que tindrà un cost de 62.000€ finançats per la Generalitat de Catalunya i que preveu actuar en diferents pistes del municipi.

Setembre 18, 2025 - 20:42
Setembre 18, 2025 - 23:03
 56

La Pista de Pinaret ha estat la primera de les pistes forestals que l'Ajuntament de Vilaller ha previst d’arranjar. Una pista que va fins a la Borda de Calvera i la Borda de Taüll i que utilitzen molt veïns i forans per pujar al bosc, sobretot a la tardor i l'època de bolets.

Amb això es pretén millorar la xarxa viària forestal, fomentar l’ús sostenible del bosc i donar suport a les activitats ramaderes i agrícoles del territori.

Aquest projecte, amb una inversió de 62.400 €, està subvencionat pel Departament d’Agricultura, Ramaderia i Pesca de la Generalitat de Catalunya dins el marc d’ajuts de gestió forestal sostenible en finques de titularitat pública.