BOLVIR TANCA AQUESTA SETMANA EL SEMINARI D’ARQUEOLOGIA DEL CASTELLOT
El Seminari d’Arqueologia del Castellot de Bolvir entra aquesta setmana a la seva fase final. El cicle, que es fa a l’Auditori municipal i està organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona, busca apropar la recerca arqueològica al conjunt de la ciutadania.
Bolvir acull aquesta setmana les darreres xerrades del Seminari d’Arqueologia del Castellot, un cicle que ofereix una mirada especialitzada però accessible sobre el passat antic de la Cerdanya, en un dels pocs assentaments ibèrics documentats al Pirineu.
Aquest dimarts, es fa un seminari sobre com la micromorfologia dels sòls permet descobrir detalls invisibles sobre les formes de vida de les societats antigues. I dijous una conferència sobre la conquesta romana del Pirineu oriental i el seu impacte sobre els poblats ceretans tanca el cicle.
El seminari, que enguany arriba a la quarta edició, està organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona i que té lloc a l’Auditori de Bolvir. Les sessions són obertes a tothom, gratuïtes i es fan a les 7 del vespre. Una proposta divulgativa per als interessats en l’arqueologia i la història del territori.