INCREMENTEN UN 10% LES ATENCIONS A L’OFICINA DE CONSUM DE L’ALTA RIBAGORÇA
L’Oficina del Consumidor del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça incrementa un 10% les reclamacions del consumidor o empreses de serveis durant l’any 2024.
S’ha incrementat gairebé un 10%, durant l’any 2024, les consultes a l’oficina destinada al consumidor del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça. Un espai que gestiona tots els dubtes que puguin sorgir, tant al propi consumidor com a les empreses de serveis.
El servei ha atès més de 260 visites i ha gestionat 215 actuacions, 37 de les quals van ser reclamacions on 18 van poder ser resoltes amb èxit. Es destaca l’augment en consultes relacionades amb energia, finances o comerç electrònic.
L’oficina del consumidor es troba al mateix edifici del Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça.
Parlen al vídeo:
ALBERT PALACÍN, PRESIDENT CONSELL COMARCAL ALTA RIBAGORÇA