TREMP COMMEMORA EL DIA MUNDIAL DEL CÀNCER DE MAMA AMB UNA EXPOSICIÓ I UNA CAMINADA SOLIDÀRIA
Tremp acull l’exposició itinerant “Apropant distàncies: Dona i càncer al món rural” on s’evidencia la realitat de diferents dones del Pallars Sobirà i l'Alt Urgell que pateixen càncer de mama.
Aquest dilluns a la tarda s’ha inaugurat a la Biblioteca Pública Maria Barbal de Tremp l’exposició “Apropant distàncies: Dona i càncer al món rural”, per celebrar el Dia Mundial del Càncer de Mama, que és el proper 19 d’octubre. Amb aquest acte es dóna el tret de sortida a diverses activitats que volen visibilitzar aquesta realitat a l’àmbit rural.
Des de Salut s’està treballant per apropar els tractaments a tots els territoris per igual.
El mateix dia 19, Tremp també acollirà la caminada solidària “Tremp mou-te contra el càncer”, una acte que promou l’activitat física i la solidaritat. Una activitat organitzada per l’Associació Contra el Càncer de Tremp, amb el suport de l’Ajuntament.
Parlen al vídeo:
ENRIQUETA SOLÉ, PRESIDENTA ASSOCIACIÓ CONTRA EL CÀNCER A TREMP
CARLOS TRINIDAD, REGIDOR DE SALUT DE L’AJUNTAMENT DE TREMP