CULTURA I ESPORT, PLATS FORT DE LA NOVA TEMPORADA D’ANDORRA TURISME
Amb l’eslògan “Eleva cada moment d’aquest estiu”, Andorra Turisme ha presentat aquest dimecres a Barcelona l’oferta turística d’estiu del Principat, on la cultura i l’esport tenen un paper destacat.
Amb l’eslògan “Eleva cada moment d’aquest estiu”, Andorra Turisme ha presentat aquest dimecres a Barcelona l’oferta turística d’estiu del Principat.
Entre els al·licients més destacats hi ha nombroses proves esportives, sobretot de ciclisme. I esdeveniments culturals, com el Jambo Street Music, el Festival Internacional de Jazz o el nou espectacle de Cirque du Soleil. Tot plegat, conforma una oferta que ajudarà a desestacionalitzar el sector fora de la temporada d’esquí.
Andorra Turisme a Barcelona ha presentat les xifres rècord de 9.6 milions de visitants al 2024, i ho ha qualificat d’impressionant. Des de fa anys l’organisme treballa amb l’objectiu de potenciar la temporada d’estiu i l’evolució dels darrers anys constata aquesta tendència.
La millora de l’oferta de lleure permet que Andorra pugui competir amb la platja a l’estiu. Els objectius ara són augmentar les pernoctacions i elevar el perfil qualitatiu dels turistes, cap a perfils que facin més despesa. Però des del Principat han destacat que sense necessitat de créixer gaire més en número ja que el punt òptim seria acollir 10 milions de turistes a l’any.
Durant l’acte s’han presentat les diferents propostes per aquesta primavera i estiu i s’ha constatat que són molts els atractius de natura, cultura, esport, patrimoni i compres, per visitar el Principat els propers mesos.