NOU AUTOBÚS PER L'ALUMNAT ENTRE EL PALLARS JUSSÀ I L’ALTA RIBAGORÇA

Amb un pressupost de 150.000 €, s’anuncia des del Departament de Territori la posada en marxa d’un servei de transport públic entre el Pallars Jussà i l’Alta Ribagorça que s’iniciarà el proper 12 de setembre.

Juny 27, 2025 - 21:34
 16

El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica posarà en marxa aquest setembre una nova línia d'autobús que enllaçarà els municipis de Tremp, la Pobla de Segur i Pont de Suert. Un servei per facilitar els desplaçaments d'anada i tornada dels estudiants dels centres educatius del Pallars Jussà i l'Alta Ribagorça que oferirà quatre expedicions per sentit i que circularan en període lectiu.

També en poden fer ús totes les persones que ho necessitin a banda de l’alumnat. Una necessitat llargament reivindicada.

La mesura també busca combatre la pèrdua de població de la zona i millorar la mobilitat als entorns rurals.

El nou servei formarà part del sistema tarifari integrat de l'ATM de Lleida. Per tant, seran vàlids tots els títols integrats, incloent-t'hi la T-jove.

Parlen al vídeo:

JORDI MAS, DIRECTOR TERRITORIAL DEPARTAMENT ALT PIRINEU I ARAN

ALBERT PALACÍN, PRESIDENT CONSELL COMARCAL ALTA RIBAGORÇA

RAMON JORDANA, PRESIDENT CONSELL COMARCAL PALLARS JUSSÀ