BELLVER COMENÇA A CONSTRUIR EL NOU INSTITUT ESCOLA
Ja han començat les obres de construcció del nou institut escola de Bellver de Cerdanya. Les obres consisteixen en aixecar una ala annexa per acollir un màxim de 25 alumnes
Ja han començat les obres de construcció del nou institut escola de Bellver de Cerdanya. Es tracta d’un projecte molt esperat al municipi, ja que permetrà que els alumnes del centre puguin continuar l’Educació secundària al mateix lloc, i no hauran de traslladar-se a l’Ins Pere Borrell de Puigcerdà, l’únic institut de secundària que hi ha actualment a la comarca, o als de la Seu d’Urgell. Des del consistori preveuen una sola línia d’un màxim de 25 alumnes.
Els treballs consisteixen en aixecar una ala annexa a l’escola Mare de Déu de Talló, on s’hi ubicaran les aules d’ESO que comunicaran amb el centre actual perquè puguin compartir espais com la biblioteca i el menjador.
El projecte de construcció de les noves instal·lacions del centre van a càrrec del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, que hi destina mig milió d’euros. Es preveu que les obres es desenvolupin en tres fases, per tal d’obrir portes al setembre.