TRES DIES DEDICATS A LA INVESTIGACIÓ ARTÍSTICA EN MÚSICA DELS PIRINEUS
Des de divendres i fins diumenge, la Seu d’Urgell, Sallagosa, Puigcerdà i Bolvir han acollit les sisenes Jornades d’Investigació Artística en Música dels Pirineus. Hi ha participat músics investigadors vinguts des de diferents parts del món.
Des de divendres i fins diumenge, la Seu d’Urgell, Sallagosa, Puigcerdà i Bolvir han acollit les sisenes Jornades d’Investigació Artística en Música dels Pirineus (JIAM Pirineus), un projecte pioner i únic a Catalunya i a l’estat. Músics investigadors vinguts des de diferents indrets del territori i també de Suïssa, Holanda, Colòmbia i Lituània han participat en aquesta edició donant a conèixer, tant a altres músics com al públic general, les investigacions que estan portant a terme.
Aquestes jornades pretenen situar el Pirineu com un lloc de referència en l’àmbit de la investigació artística en música i ser una representació única a Catalunya d’una disciplina ja consolidada en països com el Regne Unit, Bèlgica o Suècia.
En total s’han fet més d’una quinzena d’activitats, com concerts, xerrades, conferències o presentacions de llibres. Totes les activitats, excepte el concert inaugural de Clara Peya de divendres a la Seu d’Urgell, són gratuïtes.
Parlen al vídeo:
LAIA MARTIN, PIANISTA I ORGANITZADORA