LA PRIMERA AGENDA ESCOLAR INTERPARCS DEL PIRINEU BUSCA FOMENTAR L’EDUCACIÓ AMBIENTAL
La primera Agenda escolar interparcs del Pirineu, impulsada pel Govern i els espais naturals protegits, busca reforçar el vincle dels infants amb el medi natural.
La Seu d’Urgell ha acollit un dels actes de presentació de la primera Agenda escolar interparcs del Pirineu 2025-2026. El Govern i els espais naturals protegits busquen reforçar el vincle dels infants amb el medi natural. En la iniciativa hi participen quaranta centres educatius de les comarques de l’Alt Pirineu i Aran i el Berguedà.
L’agenda es repartirà a més de 4.000 alumnes, d’entre 3 i 16 anys. El projecte ha donat pas a la creació de la Xarxa d’escoles interparcs del Pirineu.
La iniciativa ha estat impulsada pel Departament d’Educació i Formació Professional i el Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica, a través dels parcs naturals del Cadí-Moixeró i de l’Alt Pirineu i el Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici.
Parlen al vídeo:
CARLOTA VALLS, DIRECTORA DELS SERVEIS TERRITORIALS D’EDUCACIÓ A L’ALT PIRINEU I ARAN